Vandaag heb ik de hele dag in het suikermuseum te Tienen gewerkt aan de rondleiding op kleuterniveau en het ideeënboekje voor leerkrachten. De rondleiding is volledig afgewerkt.
Ik ben ook van 17 tot 19u twee danslessen gaan bijwonen bij juf Silvie van Kmove. Zij geeft ook les aan de 4- en 5-jarigen maar op maandag. Zij geeft ook les in een andere dansschool. Zij kon mij dus enkele nuttige tips en ideeën geven.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten