Ik was uitgenodigd om zondag 27februari naar een bijeenkomst van de docenten van Kmove te gaan. Ik heb dit ook gedaan. Op deze bijeenkomst werd gereflecteerd over de fuif en eetevenement dat Kmove organiseerde. Er werden ook enkele ideeën uitgewisseld.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten