vrijdag 25 februari 2011

23 februari 2011

Ik heb vandaag mijn vierde dansles geven. Alles verliep zeer vlot tot ik aan het deel kwam om een nieuw dansje aan te leren. Mijn cd werkte namelijk niet in de muziekinstallatie. Dit was heel raar want tot nu toe speelde hij al mijn CD's al. Ik had mijn CD ook op voorhand getest. Aangezien het volgende week een toonmoment is aan de ouders, heb ik besloten om de kleuters toch al de dansstappen aan te leren. Ik leerde hen de volkdans aan bij het liedje 't smidje - Laïs. Ik breng volgende les mijn eigen CD-speler mee zodat ik zeker het liedje bij het dansje heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten