vrijdag 25 februari 2011

23 februari 2011

Voor de dansles ben ik naar het Suikermuseum in Tienen gegaan. Daar ben ik aan alle nieuwe collega's voorgesteld geweest. Ik heb ook de rondleiding op volwassenen niveau gedaan. Bij sommige delen vond ik dit toch zeer moeilijk om alles goed te begrijpen. Daarom heb ik enkele dingen genoteerd zodat ik hier meer informatie over kan opzoeken. Hoe meer je weet, des te beter je over alles informatie kan geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten