Vandaag heb ik een tweede maar zeer leuke dansles achter de rug. Tijdens de twee danslesjes mochten de ouders komen kijken. Dat is altijd een spannend moment.
Je merkte duidelijk dat de 5-jarigen minder moeite hadden met de dans. Ze hadden ook minder moeite met in een kring te blijven staan.
De 4-jarigen lopen sneller al eens naar hun ouders of gaan sneller in het midden van de kring staan.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten