woensdag 9 februari 2011

Op 28 januari 2011 ben ik op gesprek gegaan bij de organisator van het Suikermuseum en 't Toreke. Ik kreeg ook een kleine en vluchtige rondleiding in zowel het Suikermuseum als 't Toreke. Het zou de bedoeling zijn dat ik dan een rondleiding op kleuterniveau maak. Ik mag zelf kiezen over welk deel ik de rondleiding maak.

Op 2 februari moest ik een danstest doen. Ik moest deze afleggen om te zien of ik de twee dansgroepen te baas kon zijn en om te weten te komen of ik het wel graag deed.
Deze test was goed verlopen met als gevolg dat ik tot half mei de nieuwe danslerares ben!
Ik heb ook Mark Kempeneers, de organisator van het Suikermuseum, opnieuw gecontacteerd om hem te melden dat ik de rondleiding volledig zie zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten